חיפוש

"זו זכות לתת שרות" - (בזק) זוכרים? 👉👉👉

עודכן ב: אוק 13

אני זוכר כמה ציניות עוררה הפרסומת הזו לפני שנים. אני זוכר כמה התבאסתי מכמות הציניות שהופגנה. האם מישהו חווה מתישהו חוויית שרות נוראה, מאכזבת, שמותירה טעם לא טוב? כנראה שכולם יסכימו אתי שהשאלה היותר ריאלית היא "מתי לאחרונה, וכמה פעמים בחייכם......" אבל יש לי שאלה אחרת שמעניינת אותי - ❓ מתי חוויתם חוויית שרות שהשאירה אתכם פעורי פה, משתאים ואפילו נרגשים? 💎 בעיניי, זו אכן זכות לתת שרות! 💎 חוויית שרות איכותית בד"כ תייצר אימפקט שנשאר איתנו הרבה מאוד זמן. ארומה. פגישה עסקית. אני מזמין דרך האפליקציה (האמת, די נוח). רצה הגורל (ולא, אל תשאלו באיזה סניף) שהיו לא מעט תקלות עם ההזמנה שלי. אז כאשר קפצה לי באפליקציה הודעת "חשוב לנו לדעת איך היתה חוויית הביקור בסניף" - ברור שבחרתי לתת משוב (כנראה שגם לתת משוב צריך לדעת איך. על זה אולי בפוסט אחר). האמת, שלא בניתי יותר מדי על התייחסות. 🔅 מודה, מה שקרה אח"כ היה מדהים. חזר מייל אישי מנציגת שרות הלקוחות. מאותו רגע חוויתי חוויית שרות נדירה ובלתי שגרתית. מהטובים שאני זוכר בשנים האחרונות! גם ברמת הדיוק, גם ברמת המענה האנושי, גם ברמת ההתייחסות לפרטים הקטנים, השאלות המדויקות שהיא שאלה, האכפת שהורגש ממנה! בכל אחד מההיבטים האפשריים - חוויית השרות של מקצוענית. אבל לא רק של מקצוענית. לתחושתי, היה ניכר שעבור אותה נציגה - זו באמת זכות לתת שרות. וכאן אני מחבר בין שרות וחוויית שרות, ובין מנהיגות. אחת מגישות המנהיגות האהובות עליי נקראת The Servant Leader גישה שמציגה את המנהל כנותן השרות החשוב ביותר בארגון. למעשה, השרות שהוא מעניק לעובדים שלו, אמור ויכול לאפשר להם להיות המקצועניים ביותר בשרות שהם נותנים ללקוחות. והנה נסגר לו מעגל. ובנימה אישית, נציגת השרות - בראייתי - היתה מנהיגה! ללא ספק! 💎 זו זכות לתת שרות!!! 💎 ומה אתם חושבים? ממש ממש אשמח לשמוע! (מעוניינים להטמיע את ערך השרות בארגון שלכם? ממש מוזמנים לדבר אתי! 0543008777, ronen@houlite.co.il) #leadership #service #communication #שרות #תקשורת


1 צפיות0 תגובות