'אינטליגנציית שיח' (CQ): לשדרג את איכות השיח הארגוני
האם קורה שאתם מגלים שדברים שביקשתם באופן ברור לא קרו כפי שציפיתם?
האם ישנם ממשקים בארגון שבהם ברור לכם ששיתוף הפעולה יכול היה להיות טוב יותר?
האם ישנם פערי ביצוע שאתם מתקשים לצמצם?
המפתח לשיפור ביצועים בארגון
המנוף המרכזי להאצת הביצועים, שיפור שיתופי הפעולה, והגברת המהירות והאיכות שבהם הארגון מתקדם, טמון ביכולת ההנהלה לשדרג את איכות השיח הארגוני.
תקשורת ארגונית: מסילות הברזל של הארגון
בדומה למסילות הברזל שמהוות תשתית חיונית לתנועת רכבות, מערכת התקשורת הארגונית היא הבסיס לכל פעולה ותזוזה בארגון.
מסילות לא מתוחזקות כראוי מעלות את הסיכון לרכבות שיורדות מהפסים - גם אם הן חדישות, הצוותים עליהן מצוינים, והמוצרים שהן מובילות ברמה הגבוהה ביותר. באופן דומה, שיח ארגוני שאינו איכותי ומדויק עלול לפגוע (ולרוב אכן יפגע) בתוצאות, ללא קשר לאיכות המנהלים, הצוותים, או המשאבים העומדים לרשותם.
'אינטליגנציית שיח' (CQ) משנה את כללי משחק!
זו היכולת לנהל ולקיים שיח איכותי, פתוח ומוכוון שיפור ללא הרף.
זו היכולת לזהות את השוני בין שיח מקדם ובין שיח מעכב, חוסם ואפילו מזיק.
בקצרה, זו היכולת לנהל שיח המוביל להבנה עמוקה יותר, במהירות גדולה יותר ועל ידי כך להגיע לפתרון בעיות יעיל יותר בארגונים.
CQ מתמקד בזיהוי הפערים שבין מה שנאמר לבין מה שמובן, ובניית 'מסילות שיח' שמחברות בין חברי הצוות בצורה מדויקת, אפקטיבית ומשמעותית.